1. Wymiana towaru POBIERZ FORMULARZ

a)    W przypadku, gdy zamówiony produkt nie spełnia oczekiwań Klienta, Sprzedający umożliwia wymianę zakupionego produktu. W takiej sytuacji Klient ma prawo wymienić zakupiony produkt na inny (ten sam produkt w innym rozmiarze lub inny model). Aby wymienić zakupiony towar należy zgłosić chęć wymiany na e-mail lub telefonicznie.

b)    Kontakt ze Sprzedającym powinien nastąpić do 30 dni od daty otrzymania przesyłki od Sprzedającego i wypełnienia formularza wymiany towaru.

c)     Koszty związane z wymianą produktu ponosi  Kupujący (odesłanie produktu do sklepu na wymianę) oraz Sprzedający (odesłanie produktu do klienta) dotyczy zamówień realizowanych na terenie Polski.

d)    Do paczki ze zwracanym towarem prosimy dołączyć dowód zakupu. Jeśli klient chce zachować dowód zakupu na pozostałe niewymieniane produkty z tego samego paragonu, winien wykonać we własnym zakresie jego kserokopię. Kserokopia ta będzie uznana jako ważny dowód zakupu.

e)    Sprzedający nie przyjmuje przesyłek zamówionych produktów, odsyłanych za pobraniem na koszt Sklepu, bez wcześniejszego ustalenia zasad, co do wymiany.

f)     Zwracany produkt winien znajdować się w stanie, w jakim Klient oddałby go po obejrzeniu w sklepie, w stanie nie noszącym śladów użytkowania. W przypadku butów zaleca się ich przymierzanie na miękkim podłożu (wykładzina, dywan itp.), ponieważ twarde powierzchnie mogą zarysować podeszwy.


2. Odstąpienie od umowy POBIERZ FORMULARZ

 

a)    Zgodnie z treścią ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827), Klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od dnia wydania produktu (objęcia rzeczy w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na formularzu.

b)    W celu odstąpienia od umowy, Klient powinien wypełnić oświadczenie oraz dołączyć do paczki z towarem. Zwrot pieniędzy zostanie wykonany, w terminie nie dłuższym niż 14 dni, przekazany na konto Klienta, po otrzymaniu towaru przez Sklep.

c)     Klient wyraża zgodę na zaproponowany sposób zwrotu płatności. Powyższy sposób zwrotu płatności, nie wiąże się dla Klienta z żadnymi kosztami.

d)    Produkt podlegający zwrotowi, powinien być zwrócony wraz z dowodem zakupu, nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Produkt powinien być w stanie nienaruszonym.



3. Reklamacje POBIERZ FORMULARZ

 

a)    Klient ma prawo, żądać doprowadzenia reklamowanego produktu do stanu zgodnego z umową. Jeżeli Sprzedający nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań (niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta, wymienić produktu na wolny od wad lub wady usunąć). Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy (zwrot pieniędzy).

b)    Sprzedający jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.

c)     Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania reklamowanego produktu.

d)    Warunkiem koniecznym, aby Sprzedawca rozpatrzył reklamację, jest dostarczenie jej przez Klienta reklamowanego produktu lub produktów wraz z dowodem zakupu od Sprzedawcy i opisem reklamacji zawartym w formularzu reklamacji.

e)    Klient składa reklamację podając:

- informację i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji,

- rodzaj i datę wystąpienia wady/niezgodności,

- żądanie sposobu doprowadzenia nabytego towaru do zgodności z umową,

- dane kontaktowe składającego reklamację.